Monday, September 22, 2014

New Blog :)

Welcome....welcome.......:D

Mood berblog kembali tapi stress sikit bila renew domain ada masalah sikit....eeerrkk bukan sikit tapi banyak hahaha...saya tak boleh login dalam ihosterz sebab saya register domain dengan ihosterz....masalah password yahoo saya tak boleh reset...waaaa nangis :( . Baru2 ni sudah beli domain dengan server lain tapi masalahnya tak boleh pula transfer domain kena tunggu 60 hari......60 hari????penantian satu penyiksaan kan???kena2 lagi sudah bayar tapi rasa macam stress pula banyak benda mau settle , mau tunggu punya lama....


Fikir berkali2 bagus guna blogspot.com sajalah...hahahaha tapi tu lah punya panjang nama blog tapi tak apalah kan...lama2 korang akan biasa dengan nama blog baru saya ni....:) sila hafal ya??eeeekkkk main paksa2 pula tuan blog ni : ...di sini saya akan abadikan segala memori & moments terindah bersama keluarga & anak2 saya...doakan saya rajin mengupdate....:D

Kebanyakan entry sebelum ni semuanya pasal anak maka saya bagi nama blog saya davneskids.blogspot.com

No comments:

Post a Comment